Veelgestelde vragen

In onderstaande pagina vind je de antwoorden op de veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? stuur ons dan een mail met de vraag naar info@exclusiefingericht.nl

Ik heb een zijden boeket op het oog, maar deze is niet op voorraad. Komt deze wel weer op voorraad?
Door een continue wisselende collectie blijven wij onze collectie updaten. Heb je een vraag over een specifiek boeket? Stuur ons een mail en wij laten je weten of dat het boeket terug op voorraad komt.

Kan ik een boeket direct meenemen indien ik een bezoek breng aan de showroom? 
Yes you can! Met meer dan 5000 bloemen op voorraad laten we onze creativiteit graag stromen! Stuur ons een bericht en wij maken jouw custom-made boeket.

Wat is de levertijd?
Producten die op voorraad zijn worden binnen 3 werkdagen verzonden.

Hoe houd ik mijn zijdenboeket het best schoon?
lees daarover alles in onze blog!

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Voor onze webshop producten is dit mogelijk, voor custom-made producten helaas niet. Wil je een product retourneren? neem dan contact met ons op.

Kan ik een boeket direct meenemen indien ik een bezoek breng aan
de showroom?

Zeker! Wij stellen graag jouw ideale boeket samen zodat het genieten direct kan beginnen!

Heb ik een afspraak nodig om de showroom te bezoeken?
Iedere vrijdag zijn wij geopend van 10:00 tot 16:00, op deze dag is een afspraak maken niet nodig. bezoek je onze showroom liever op een andere dag? Maak dan
gemakkelijk hier een afspraak.

Wat zijn de verzend-/retour kosten?
De verzendkosten zijn portovrij boven een bedrag van €300,-. De retourkosten zijn voor eigen rekening.

Is het mogelijk om mijn bestelling op te halen in de showroom?
Dat kan zeker! selecteer gemakkelijk bij de checkout in je winkelmand ‘’ophalen in Oss’’

Welke betaalmethodes zijn er mogelijk bij Exclusief Ingericht?
Creditcard, Ideal en Klarna behoren tot de betalingsmogelijkheden.

Verkopen jullie ook losse vazen?
Jazeker, naast onze uitgebreide voorraad in onze showroom vind je hier een selectie van de 
vazen

Verzenden jullie ook naar het buitenland?
Jazeker! Wij verzenden ook naar het buitenland. Bij de checkout kan je het gewenste land selecteren, staat jouw land er niet tussen? Neem dan contact met ons op en wij zorgen ervoor dat het op de juiste bestemming wordt geleverd.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, wat nu?
Via DPD krijg een automatisch gegenereerde mail waarmee je de bestelling kunt volgen. heb je deze niet ontvangen van ons? neem dan contact met ons op. anders verwijzen we je door naar DPD.

Hoe worden de producten verzonden?
Met veel zorg en aandacht pakken wij onze bestellingen in en worden ze verzonden via DPD.

Kan jij mij informeren welk boeket/ welke kunstplant het beste past in mijn interieur?
Heel graag zelfs! ons creatieve brein denkt graag met je mee! stuur ons je vraag en foto’s voor advies op afstand, natuurlijk ben je ook welkom in onze showroom.